Back in the States - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Lucas Ven - WaarBenJij.nu Back in the States - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Lucas Ven - WaarBenJij.nu

Back in the States

Door: Luc

Blijf op de hoogte en volg Lucas

18 Januari 2010 | Verenigde Staten, Tampa

Na een maandje vakantie zit ik weer in mijn eigen vertrouwde kamertje. In de derde week van het nieuwe jaar ben ik dus weer terug naar Amerika gegaan. Het was leuk om weer even in Nederland te zijn, maar ik ben nu wel weer blij dat ik terug ben. Helaas verliep de reis weer niet zo soepel, maar wat wil je als je vanuit België vertrekt. Die Belgen weten niet eens hoe ze een vliegtuig klaar moeten maken voor de kou. Na drie pogingen en drie uur later is het ze dan toch gelukt en konden we eindelijk vertrekken. Maarja, door al deze vertragingen heb ik dus wel mijn aansluitingsvlucht gemist. Gelukkig ging er diezelfde avond nog een vlucht naar Tampa en ben ik woensdag avond rond achten geland. Vervolgens mijn bagage opgepikt en in de taxi naar de campus. Eenmaal aangekomen in mijn dorm bleek dat ik een van de eerste was, de meesten zouden vrijdag pas komen.

Donderdag heb me een beetje lopen vervelen want er was vrij weinig te doen op de campus, gelukkig kon ik wel gewoon op de campus eten. De volgende dag kwamen de meeste mensen hier aan. Het is leuk om iedereen weer te zien, en het weekend samen door te brengen. Er is hier weinig verandert, behalve dan dat er wat mensen vertrokken zijn. Maar die kende ik toch al niet zo goed. Ook mijn roommate, Nick heeft besloten niet meer terug te komen, ik heb geen idee waarom. Hij zei in december nog dat ie gewoon terug zou komen. Volgens mij heeft Nick in de vakantie besloten niet terug te gaan want hij heeft hier nog redelijk veel spullen liggen. Wanneer hij zijn spullen komt ophalen weet ik niet. Ik verwacht dat ik binnen een paar weken weer een nieuwe roommate krijg, dat is dus ff afwachten.

Vandaag was het in Amerika een nationale feest dag, Dr. Martin Luther King Day. Daarom was ik vandaag nog een dagje vrij. Morgen beginnen de lessen pas echt. Inmiddels heb ik mijn boeken opgehaald, de vakken die ik ga volgen zijn Spaans, wiskunde, Engels en ITM. ITM is een vak dat te maken heeft met het werken met computers. I’m ready to start.

De groeten uit Tampa

  • 23 Januari 2010 - 13:55

    Carola:

    Erg gezellig dat je weer even thuis was. Van de kast naar de bank werd een vast ritme, daarom is het fijn dat je weer veel zin had om terug naar Tampa te gaan. Veel succes. Kus

  • 23 Januari 2010 - 13:55

    Carola:

    Erg gezellig dat je weer even thuis was. Van de kast naar de bank werd een vast ritme, daarom is het fijn dat je weer veel zin had om terug naar Tampa te gaan. Veel succes. Kus

  • 29 Januari 2010 - 00:04

    Job Cohen-Weinstein:

    Arme sint, die heeft het ook niet makkelijk gehad de afgelopen maanden, hij het et nog goed lang volgehouden...haa ik gein maar een bietje...succes met classes en zo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tampa

Studie in VS

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Het Einde

18 Maart 2010

Spring Break

07 Februari 2010

Barack

18 Januari 2010

Back in the States

17 December 2009

Het laatste berichtje
Lucas

Actief sinds 03 Sept. 2009
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 23378

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2009 - 20 Mei 2010

Studie in VS

Landen bezocht: