Een maandje verder… - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Lucas Ven - WaarBenJij.nu Een maandje verder… - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Lucas Ven - WaarBenJij.nu

Een maandje verder…

Door: Luc

Blijf op de hoogte en volg Lucas

03 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Tampa

De tijd vliegt echt voorbij, het is alweer een maand geleden dat ik in een bericht heb geplaatst. Ik zal proberen wat vaker een stukje te schrijven. Ik ben hier nu al een week of zes en ik heb het nog steeds erg naar mijn zin. Ook het weer is goed, ik ga elke dag op slippers, in een korte broek naar mijn lessen toe. Het is wel opvallend hoe vaak het hier onweert, de eerste weken donderde het hier bijna dagelijks.

Nu de lessen in volle gang zijn, begin ik het ook al wat drukker te krijgen. Overdag ben ik vooral bezig met schoolwerk. Maar we hebben nog wel genoeg tijd om ’s avonds een filmpje te kijken of te poolen. Er is hier nu zelfs een tafeltennis tafel. In het weekend gaan we naar de bioscoop, naar clubs of naar een bar. ZONDER alcohol natuurlijk.

Gister was er een groot project voor het vak “Global issues”. Alle klassen verzamelde in de gymzaal en elke klas vertegenwoordigde een ander land. In mijn klas zitten voornamelijk internationale studenten, dus wij waren de USA. We waren verkleed als cowboys en we moesten onze eigen tafel versieren. Elk land had ook eten, wij hadden donuts en koffie. Vervolgens moesten de landen met elkaar gaan handelen. Elk land had spullen, de bedoeling was om je eigen spullen te verkopen of te ruilen tegen andere spullen en zo je import doelstelling te halen. Na het handelen moesten we ook nog een act doen. Met z’n zessen deden we de thriller dance van Michael Jackson. Mijn dance moves lieten mij niet in de steek, het ging verassend goed.

Ik zal proberen wat foto’s van het project te plaatsen. Morgen gaan we dan eindelijk naar het strand. Het strand heet “Clearwater”, zo dat beloofd wat. Ook hier zal ik wat foto’s van maken. Over een paar weken komen mam en eline all the way to Tampa. Ik kan niet wachten tot het zover is. (dat is niet sarcastisch) Hier laat ik het dan bij, de volgende berichten zullen minder lang op zich laten wachten. Bedankt voor alle berichtjes op mijn weblog, erg leuk om te lezen.
See Ya

  • 04 Oktober 2009 - 15:12

    Miranda:

    Heej Luc, fijn om te lezen dat je het goed stelt en dat de tijd vliegt. Kun je ook een filmpje plaatsen van die dansmoves? Volgens mij hebben wij die ook nog niet gezien. Blijf genieten en veel plezier over een paar weken met 'your mother and sis' .Groet, Miranda

  • 04 Oktober 2009 - 17:10

    Rietvandeven:

    Een heel leuk bericht. ben heel blij dat je het naar je zin hebt. Geniet van alles wat je mee mag makenMaak veel vrienden, daar heb je later ook nog plezier van. Lieve groeten Oma.

  • 05 Oktober 2009 - 18:48

    Jelle:

    Luc het valt me weer ontzettend tegen dat je niet een van je klassiekers gezongen hebt...een volle gymzaal, wat een kans!

  • 03 November 2009 - 19:52

    Charlotte:

    Ciao Luc,

    Klinkt goed hoor! Veel plezier met Eline en jullie mam!

    Groetjes Charlotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tampa

Studie in VS

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Het Einde

18 Maart 2010

Spring Break

07 Februari 2010

Barack

18 Januari 2010

Back in the States

17 December 2009

Het laatste berichtje
Lucas

Actief sinds 03 Sept. 2009
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 23385

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2009 - 20 Mei 2010

Studie in VS

Landen bezocht: