Bezoek - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Lucas Ven - WaarBenJij.nu Bezoek - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Lucas Ven - WaarBenJij.nu

Bezoek

Door: Luc

Blijf op de hoogte en volg Lucas

08 November 2009 | Verenigde Staten, Tampa

Het is ongelofelijk hoe snel de tijd hier voorbij gaat. Het eerste semester zit er over een maandje al weer op. De campus sluit dan op 18 december, na de finals. Een maandje later kan ik mijn kamer weer intrekken, maar ik zal dus een maandje terug moeten naar dat koude kikkerlandje. De grote vraag is waar ik dan moet slapen, aangezien mijn kamer nu een klerenkast is. Maar dat zien we dan wel. Ik wil iedereen ook nog bedanken voor alle leuke berichtjes. ( En Jelle, je regelt het maar met mam)

Een week geleden waren mam en Eline hier dus (goh, wat was het onthaal emotioneel). Ondanks wat werk voor school hebben we bijna de hele week samen doorgebracht. De week begon vrijdag met een rondleiding over de campus, mijn kamer en bakken op het strand. Zaterdag gingen we naar St.-Petersburgh, naar het Dalí museum, de grote pier en een soort van markt. Zondag konden we dan eindelijk gaan shoppen, hèhè… Opvallend genoeg was ik de enige die de mall verliet met volle tassen. Maar ons mam en Eline kwamen later wel aan hun trekken op het gebied van kleren. Bush Gardens, een pretpark en dierentuin in Tampa, stond dinsdag op het programma. Een bezoek aan Orlando kan natuurlijk ook niet ontbreken, dus gingen we donderdag naar de Walt Disney Studios. Het park was mooi, met verschillende shows en attracties op films gericht. Tenslotte hadden we op vrijdag ons ‘laatste avondmal’ in Bern’s Steakhouse. De volgende dag vlogen moeder en zuster weer terug.

Datzelfde weekend was het Halloween. Ik dacht dat Halloween met horror te maken had maar hier leek meer op carnaval. Mijn outfit was nou niet bepaald origineel, ik trok gewoon mijn voetbal kleren aan. Maar op de feesten was ik niet de enige die het simpel had aangepakt. De afgelopen week was alles weer ‘back to normal’ en moest er weer gewerkt worden. Hier hou ik het weer bij voor deze keer. Over een week of twee zal ik weer van mij laten horen.

Tabee

  • 09 November 2009 - 11:01

    Oma:

    Een heel leuke brief, Luc.
    Ik ben blij dat je het zo goed stelt daar in dat verre Tampa. En natuurlijk vind ik het ok hartstikke leuk je weer te zien in December. Als er geen bed voor je is, dan heb ik nog wel een plekkie.

  • 09 November 2009 - 22:35

    Jelle:

    probeer de JVD even wat leven in te blazen... Steven, Jaap, Karlijn en Died maken er een zooitje van...Het weer dat jij hebt is te vergelijken met wat ik heb, alleen regent het bij mij elke dag en is het zo'n twintig graden kouder

  • 10 November 2009 - 16:02

    Gijs:

    hier wil ik meer over weten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tampa

Studie in VS

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Het Einde

18 Maart 2010

Spring Break

07 Februari 2010

Barack

18 Januari 2010

Back in the States

17 December 2009

Het laatste berichtje
Lucas

Actief sinds 03 Sept. 2009
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 23384

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2009 - 20 Mei 2010

Studie in VS

Landen bezocht: