Zon, Zee en Strand - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Lucas Ven - WaarBenJij.nu Zon, Zee en Strand - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Lucas Ven - WaarBenJij.nu

Zon, Zee en Strand

Door: Luc

Blijf op de hoogte en volg Lucas

19 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Tampa

Na twee maanden is het hier nog steeds goed uit te houden. De afgelopen dagen was het weer wat minder, zo’n twintig graden. Maar in de loop van de week wordt het warmer. Dat is maar goed ook want Mam en Eline komen hier donderdag aan. Een paar weken geleden ben ik dan eindelijk naar het strand geweest. Het dichtstbijzijnde strand is Clearwater Beach. Het strand zag er erg mooi uit. Het water was alleen wat minder helder en warmer dan ik verwacht had.

Ook op school gaat alles goed, de eerste A’s zijn al binnen. Een paar dagen geleden werd bekend gemaakt welke klas had het Global Village project had gewonnen. Maar helaas… onze groep viel niet in de prijzen. Maar de professor was tevreden en de beoordeling was goed. Er is een video gemaakt van ons optreden, helaas ben ik daar niet zo goed op te zien. Ik heb wel een paar foto’s van onze groep.

Donderdag avond komen mam en Eline aan in Tampa en vrijdag komen ze bij mij langs. Daar kijk ik natuurlijk al dagen naar uit. Onze avonturen zijn dan over een paar weken weer te lezen. Hier hou ik het bij voor deze keer.

Later

• 21 Oktober 2009 - 08:15

Carola:

Het strand ziet er veelbelovend uit. Leuk om ook wat foto's te zien, kunnen we de sfeer een beetje proeven. Tot vrijdag, kus mam.

• 06 November 2009 - 00:46

Jelle:

Weer een uitgebreid verhaal, Lucas! Oh, komen Carola en Eline ook nog bij mij langs of word ik weer genegeerd

• 08 November 2009 - 11:40

Carola:

Wanneer krijgen we een reisverslag van ons bezoekje? En Jelle, zeg het maar, wanneer kun je ons ontvangen? Groet