Het laatste berichtje - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Lucas Ven - WaarBenJij.nu Het laatste berichtje - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Lucas Ven - WaarBenJij.nu

Het laatste berichtje

Door: Luc

Blijf op de hoogte en volg Lucas

17 December 2009 | Verenigde Staten, Tampa

School zit er op, het semester is ten einde, nu weer terug naar Nederland. De afgelopen dagen had ik mijn finals microeconomics, English en math. Ik denk dat ik mijn finals best wel goed gedaan heb. Ook mijn eindlijst voor dit semester zal er niet verkeerd uit zien. Mijn laatste toets had ik dinsdagochtend, daarna ben ik me langzaam klaar gaan maken voor mijn vertrek. Nu zit ik mijn opgeruimde kamer, alles is ingepakt en morgen ga ik met een paar vrienden naar het vliegveld. Helaas moet ik het mooie weer hier achterlaten, maar het is leuk om met kerst en nieuwjaar weer terug te komen. De campus sluit voor een maand, dus bijna iedereen gaat terug naar huis. Alleen de sporters blijven hier vanwege wedstrijden.

Vanavond is de laatste avond dat iedereen nog op de campus is. Dus gaan we nog even met z'n allen wat drinken en een filmpje kijken. Morgen vlieg ik om half drie van Tampa naar Atlanta. Vervolgens vlieg ik rond zes uur van Atlanta naar Brussel. Als alles dan goed gaat kom ik zaterdagochtend aan.

Voorlopig is dit het laatste berichtje vanuit de States.

Tot snel!!

• 18 December 2009 - 10:16

Oma:

Tot heel gauw. Ik vind het bijzondeer fijn je weer eens te zien. Goeie reis

• 18 December 2009 - 13:50

Ton En Josje Groels:

Goeie reis en welkom thuis!!

• 06 Januari 2010 - 02:03

Mede-eigenaar JVD:

Luc als gerespecteerd burger vind ik jouw foto van dat betreffende nummerbord belachelijk. Je zou je moeten schamen, wat zeg ik, ik zou me moeten schamen voor het feit dat ik jou ken. Gelukkig Nieuw Jaar

• 07 Januari 2010 - 10:47

Luc: