Help, het regent - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Lucas Ven - WaarBenJij.nu Help, het regent - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Lucas Ven - WaarBenJij.nu

Help, het regent

Door: Luc

Blijf op de hoogte en volg Lucas

25 November 2009 | Verenigde Staten, Tampa

Inmiddels zijn we alweer een paar weken verder, dus hoog tijd voor een update vanuit het altijd zonnige Tampa, waar het deze week niet zo zonnig is. Ik heb gisteren zelfs voor het eerst mijn regenjas aan moeten trekken toen we gingen lunchen. Maar ik bekijk het van de positieve kant, zo kan ik langzaam wennen aan het weer in Nederland. De afgelopen week had ik het iets drukker wat school betreft, een paar essays voor English en twee tests voor Math en Microeconomics. Twee dagen geleden had ik de laatste test en dat was tevens ook de laatste les want de Thanksgiving break is begonnen. Mijn lessen beginnen dan maandag weer. Helaas moet ik dit jaar Sinterklaas missen, goh wat baal ik daarvan. Dus Mam, bewaar wat van die chocolade pepernoten (de witte).

De afgelopen week heb ik dus wat meer tijd aan studie besteed, verder is er niet zo heel veel gebeurt. ’S Avonds kijken we wel eens een filmpje of spelen we poker. We zijn twee keer naar de bioscoop gegaan, the blind side en 2012. Als we tijd hebben gaan we ook regelmatig zaalvoetballen. Ik heb nog niet echt plannen voor de rest van de week. Bijna al mijn vrienden blijven hier tijdens de vakantie. Waarschijnlijk gaan we een keer bowlen of gaan op black friday we naar de mall. Op deze dag zijn alle Amerikanen vrij en is bijna alles in de uitverkoop. Het eind van het semester komt al in zicht. Voor de meeste vakken zijn we al naar de finals toe aan het werken.

Over een maandje kom ik dus weer terug. Moeten er nog spullen geïmporteerd worden dan hoor ik het wel. Ik moet er nu mee stoppen want we gaan eten.
Ltr

  • 25 November 2009 - 21:54

    William:

    Beste Luc,

    dank voor je berichten, goed te vernemen dat je het goed stelt daar. Zie je straks met de jaarwisseling, dit jaar bij ons in het vernieuwde huis. Take care (if not be careful)

  • 26 November 2009 - 12:02

    Miranda :

    Hi Luc,
    Wat vliegt de tijd voorbij. Leuk dat je naar huis komt.Ik zou oppassen met bestellingen meenemen naar Nederland. De zus van een dames 1 speelster is laatst gepakt met Uchs. Werden ze met de boete erbij dubbel zo duur. Alvast een goede reis en succes met je tests. Miranda

  • 26 November 2009 - 12:22

    Oma:

    Wat leuk weer een berichtje te krijgen. Leer maar goed wat regen is, want dat is hier ook volop aanwezig. Jammer dat je er met sint niet bent, maar ik hoop je toch snel in december te zien,Natuurlijk bewaren wij pepernoten.
    Tot dan.

  • 17 December 2009 - 22:26

    William:

    hey Luc, tot zaterdag, hier ligt tenminste 30 cm sneeuw !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tampa

Studie in VS

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Het Einde

18 Maart 2010

Spring Break

07 Februari 2010

Barack

18 Januari 2010

Back in the States

17 December 2009

Het laatste berichtje
Lucas

Actief sinds 03 Sept. 2009
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 23386

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2009 - 20 Mei 2010

Studie in VS

Landen bezocht: